Szerintem ezt jobban is lehetne csinálni

A webáruházak jellemzésének az egyik fő módja az, hogy végig nézzük az ott kínált termékeket. Ebben az értelemben elég sok féle webshopról beszélhetünk.

Léteznek olyanok, amelyek csak néhány termékre koncentrálnak. Ez esetben a kínálat nem túl nagy, azonban itt a termékekhez való hozzáértés és szakértelem általában magasabb a megszokottnál. Ismerek egy olyan külföldi luxus órákat értékesítő webshopot, ami csak néhány darabot kínál megvételre. Ez egy jó példa erre a kategóriára.

Vannak azok az internetes áruházak is, melyek sok terméket árulnak, azonban csak egy adott termékcsoportból. Ilyen lehet például egy olyan webáruház, ami mindenféle elektromos berendezést értékesít. Itt gyakran megtalálhatjuk ugyanazokat a termékeket is, csak éppen más minőségben és árkategóriában.

Végül ott vannak az úgynevezett mindenes webáruházak. Ezeknek a lényege az, hogy ténylegesen törekednek arra, hogy minden megtalálható legyen náluk. Kicsit olyan érzés egy ilyen oldalra betérni, mintha egy kínai üzletben járnánk, ahol azt érezzük, hogy ha ott valami nem találunk meg, az nem is létezik. Ennek a kategóriának kétségkívül meg vannak az előnyei. Az esetben, ha több mindenre is szükségünk van, csak felmegyünk ide és jó eséllyel mindent megtalálunk egy helyen. Ez egy gyors és kényelmes módja a vásárlásnak.

Azonban azért hátránya is van egy ilyen internetes boltnak. A weboldal üzemeltetőjének rengeteg termékkel kell foglalkoznia. Termékleírásokat adni, árakat frissíteni, új termékeket bevezetni és régieket kivezetni. Összességében hatalmas karbantartással jár egy ilyen mindenes webshop és szinte kizárt, hogy ne történjenek nagyobb hibák. Én már kigondoltam, hogyan fogom majd a saját mindenes internetes boltomat rendben tartani. Azonban ehhez céget kell alapítanom első lépésben.

Mindig tartottam az első cégem megalapításától, főleg ami a székhelyfoglalási procedúrát illeti. Fogalmam sem volt a törvényekről, szabályzatokról és a cégbíróságról. Abban sem voltam biztos, hogy egyáltalán honnan szerezzek ügyvédet ehhez az egész hercehurcához.

Szerencsémre rátaláltam az interneten egy olyan szolgáltatóra, mely pontosan az ilyen problémákban tudnak segíteni nekem és a hozzám hasonlóknak. Akár cégalapításról vagy székhelymódosításról van szó, ezen a helyen segíteni fognak nekünk.

A weboldalon első körben elkezdtem informálódni. A szolgáltatásaikat tekintve két esetről beszélhetünk: budapesti vagy újlengyeli székhelyszolgáltatás. Jobban elmerülve a szolgáltatások leírásában én végül az előbbit választottam, de természetesen bizonyos vállalkozások számára jobban megéri a második opció, hiszen általa elérhető a teljes iparűzési adó mentesség is, ami egy hatalmas előny. Ez az újlengyeli önkormányzatnak köszönhető, ami már nagyon régóta stabilnak mondható. Ez az önkormányzat nem vet ki IPA-t azokra a vállalkozásokra, akiknek ott a székhelye. Így teljesen törvényes módon működhetnek ott a cégek iparűzési adó nélkül.

Az én választásom a székhelyszolgáltatás 2. kerület lett, Budapesten. Ez volt hozzám közel, de egyébként túl gyakran nem kell oda bejárnom, mert minden adminisztrációs ügyet elintéznek helyettem. Ennek a szolgáltatásnak számos előnye van.

Az első szempont az, hogy sokkal olcsóbban ki tudok így jönni, mintha valahol egy irodát bérelnék. Kezdő vállalkozóként hatalmas előnynek érzem azt, hogy ilyen jó áron tudok a cégemnek székhelyet biztosítani. Az sem lett volna megoldás, ha otthonra jelentem be a vállalkozásomat, mert akkor építményadóval terhelték volna meg, ami nem hiányzott volna. Egy cégnek a korai szakaszában amúgy is sok nehézséggel kell szembe néznie.

A szolgáltatás egyik legjobb része az, hogy még egy jól kinéző tárgyalótermet is biztosítanak a kliensek számára. Volt szerencsém már használni és elmondhatom, hogy ez a helyiség tökéletesen alkalmas egy tárgyalás lebonyolítására. Hozzájárul ahhoz, hogy a cégünkről egy profi képet mutathassunk a partnereink számára.

A cégünkhöz érkező leveleink miatt sem kell, hogy fájjon a fejünk. Ez a székhelyszolgáltató ugyanis a szolgáltatásuk keretében ezeket fogadja és tovább is küldi nekünk e-mailben, de akár postai úton is. Minden a cégünkhöz érkező levelet gondosan beszkennelnek a számunkra. Így a leveleinket bármikor megnézhetjük.

Talán a szolgáltatás leglényegesebb eleme az, hogy a hatóságokat is ők fogadják helyettünk. Mondanom sem kell, hogy mennyi felesleges munkától és aggodalomtól megszabadulhat így egy hozzám hasonló fiatal vállalkozó, akinek nincs túl sok tapasztalata a hatóságokkal szembeni megfelelő magatartásról. Abban az esetben, ha a székhelyszolgáltatás 2. kerületet választjuk, ezt is megoldják helyettünk. Ennek a szolgáltatónak igen komoly ügyvédi kapcsolatai vannak ahhoz, hogy a hatósági kényszerintézkedésekkel szemben helytálljon. Hatalmas tapasztalatuknak köszönhetően gyakorlatilag nem találkozhatnak olyan helyzettel, amit már ne ismernének. Egy vállalkozás sikere könnyedén múlhat azon, hogy hogyan képes a hatóságok intézkedéseit kezelni. Már csak azért érdemes volt partneri kapcsolatba lépnem velük. Természetesen a jogszabályokkal, törvényekkel és rendeletekkel való tökéletes összhangban történik meg ez a szolgáltatás.

székhelyszolgáltatás 2. kerület

A székhelyszolgáltató arról is gondoskodik, hogy a cégtáblánk a szabályoknak megfelelően kerüljön elhelyezésre. Nem is gondolnánk, hogy már itt is mennyi hibát el lehet követni. Amennyiben a cégtábla nem látszik megfelelően a közterületről, könnyedén eljárás történhet. Az is fontos hogy a szabályoknak megfelelően szerepeljen a cég neve a cégtáblán. Egy ilyen hiba akár egy cég adószámának a megszüntetését is eredményezheti. Nekem szerencsére emiatt sem kellett sosem aggódnom, mert ez a szolgáltató profi módon ezt is elintézi helyettem.

A weboldalon több információt is találtam, ami csak megerősíti ebbe a cégbe vetett bizalmamat.

A székhelyszolgáltató tevékenységét úgy végzi, hogy annak a jogszerűségét a hatóságok is elismerik.

Nem melléles szempont az sem, hogy ez a vállalkozás már 11 éve foglalkozik székhelyszolgáltatással. Ez a hosszú idő is azt mutatja, hogy egy megbízató szolgáltatóról beszélhetünk.

A székhelyszolgáltató ráadásul AA kategóriás minősítést kapott Európa legnagyobb cégminősítőjétől. Ebből is tudhatjuk hogy egy pénzügyileg stabil és megbízható szolgáltatóról beszélhetünk, akikhez teljes nyugalommal fordulhatunk.

Mikor eldöntöttem, hogy a székhelyszolgáltatás 2. kerületet választom, féltem, hogy egy időigényes és bonyolult procedúra vár rám. Azonban nagyon hamar rájöttem, hogy ez nem így van. A legnagyobb meglepetés az volt, hogy még ügyvédet is biztosítottak a számomra, mert nekem nem volt sajátom. Ráadásul ezért még plusz költséget sem számoltak fel. Elég volt csak egyszer megjelennem náluk, ahol az ügyvéddel elintéztünk minden papír munkát. Az ügyvéd ezt követően beadta a cégbíróságra a papírokat. Innentől kezdve csak pár napot kellett várnom és már meg is történt a cégbejegyzés a cégbíróság által. Álmomban sem mertem volna azt gondolni, hogy egy cégalapítás ennyire egyszerűen is történhet.

Az általam választott szolgáltatás esetében a díj hat hónapra 29.900 Ft + ÁFA. Úgy gondolom ez egy fantasztikus rá, főleg annak tudatában, hogy egy hónapot megkapunk teljesen ingyen! Itt tényleg minden úgy van kitalálva, hogy egy fiatal vállalkozást a lehető legnagyobb mértékben segítsenek. A sikeres üzeletemet nekik is nagyban köszönhetem.